Snön faller...........

 
 
                    Onsdag .....mitt i veckan har
 
                    vi kommit till.....vaknade med
 
                    yrsel i dag.....och när jag får
 
                    det vet jag att det kommer från
 
                    nacken......så i dag ska jag nog
 
                    ta på mig nackkragen så att
 
                    den håller upp huvudet på mig
 
                    så nacken får vila lite..............
 
 
 
 
 
                    Mina rosor vill inte slå ut riktigt ...så jag skar
 
                    om dom och satte ner de i hett vatten i Eva
 
                    och Adams vasen......bredvid tomtelyktan
 
                    och hyacinterna som snart slår ut............
 
 
 
                           Nu har det börjat snöa .....vi får se hur mycket
 
                           det kommer....jag vill åka ner till Gropen och
 
                           besöka Västafrika hjälpen för jag är ute efter
 
                           röda julgranskulor i olika storlekar till ett nytt
 
                           projekt som jag tänker göra............ska även
 
                           gå in på Kupan här i samhället och kolla om
 
                           de har några......annars finns det ju på IKEA......
 
                           men dit tänker jag inte åka i dag..........
 
 
                          Nu ligger Ludde och skäller lite i sömnen
 
                          en kan undra vad han drömmer........
 
 
 
 
 
            I dag kära vänner ska jag inte
 
           stå vid spisen......i dag ska jag
 
           stå vid micron och värma rester
 
          till familjen..............
 
 
 
          Ha en fin onsdag Alla...........
 
 
 
        
 
                          
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0