Sjuk................

 
 
      Ja då har den brutit ut....jag har ju
 
      gått och varit hängig flera veckor....
 
 
 
 
 
 
                            Jag tror det är försent med några kurer
 
                            nu.........men nu är det bara att genom-
 
                            lida detta.....och jag är ju inte alls så sjuk
 
                            som Goe brukar vara..............men nu
 
                            gäller det att vila sig i form.....och det
 
                            har Ludde inget emot .....han mår så
 
                            gott när han får dela säng med mig.......
 
                            vi sov som stockar i eftermiddag...........
 
                            men nu är det snart dags för sängen
 
                            igen känner jag....................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0