Måndag......

 
 
 
                                       God Kväll och snart God Natt......
 
 
                                I dag har jag varit med svärmor hos doktorn
 
                                och det var en AT läkare och han hade all tid
 
                                i världen med henne......och hon var så nöjd
 
                                när vi gick därifrån .....vi ska tillbaka på tisdag
 
                                och på fredag ska hon in till ögon på USÖ.......
 
 
                                Efteråt åkte vi till Jirvelius store och handlade lite
 
                                och kollade in utbudet....................
 
 
                                Ja sedan var det att åka till apoteket och
 
                                hämta mediciner.....innan jag skjutsade
 
                               hem henne......det blev en tripp på 2.5 tim....
 
                               sedan blev det en Ludde promenad.....Erik
 
                               har också varit på VC med sina tår och äntligen
 
                              har det vänt och börjat läka...........skönt..............
 
 
 
 
 
                          Nu hejar jag på "min" kock.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0