Lägga in sill.........

 
 
                                                    God Morgon Tisdag...........
 
 
                          Såg ni fotbollen igår kväll......jag säg första halvleken
 
                           sedan blev jag så himla trött på dess skräniga
 
                           Italienare så jag gick och la' mig och somnade......
 
                           men så vaknade jag vid 03....och undrade hur det
 
                           hade gått för Sverige............
 
 
 
 
 
                    "Vi" spelade oavgjort och det var
 
                      det vi behövde för att gå vidare......
 
                      bra gjort Sverige..........................
 
 
                    I dag blir det en sväng med svärmor
 
                    till vårdcentralen igen.............och så
 
                    ska jag försöka lägga in lite sill...........
 
                    det börjar närma sig med mitt Jul-
 
                    bord............nu lite kaffe...............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0