Kväll............

 
 
 
                         Nu är det kväller efter en innehållsrik dag
 
                         som har gått i ett.....men jag hann faktiskt
 
                         ta min influensa spruta......................
 
 
 
 
 
                       Ja jag är såå tacksam för allt jag har......jag
 
                       åkte förbi Klassonhuset i dag och då sa högt
 
                       för mig själv .....jag är så tacksam att jag slipper
 
                       gå in genom dessa dörrar igen......och slippa
 
                       hålla på med kallt och isigt jäkla hänglås när
 
                       man skulle låsa grindarna när man åkte ut på
 
                       kvällarna.................
 
 
 
 
                    
                                               Så sant....................
 
 
 
                       Nu blir det lite TV tittande..............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0