Kväll..............

 
 
            Då var det snart slut på denna dag........
 
            som jag stått vid spisen nästan hela
 
           dagen...................
 
 
 
 
 
                      Det blev en saffransmazarinkaka.....och
 
                      den var god och söt.....jag skar upp en
 
                      bit ....men jag tog bara ett litet bett för
 
                      den var alldeles för söt för mig......men
 
                     Erik och Goe åt med stor förtjusning.......
 
 
                     En stor gryta med risgrynsgröt har jag
 
                     också kokat.....det ska bli ris a'la malta
 
                      på lördag.......stuvade makaroner och
 
                      stekt falukorv blev det till middag för
 
                      Erik och matlådor i morgon...............
 
 
                      Så var det här med svärmor.........Goe
 
                      och Bettan åkte ju dit i morse.....och hon
 
                      var dålig så de kontaktade vårdcentralen
 
                      och fick en remiss in till USÖ ...så på f.m
 
                      åkte de in .....och det tog hela dagen  men
 
                      klockan fem kom de hem och då var svärmor
 
                       inlagd på avd...37 ..ortopeden...........
 
                       skönt för både henne och oss andra.....så
 
                       nu hoppas vi att hon får hjälp med sin onda
 
                       rygg....................och tiden på ögon i morgon
 
                      som vi skulle åkt på är avbeställd..........
 
 
                       Goe och Erik sitter uppe och tittar på hockey
 
                       så jag som även har en ond rygg ska sträcka
 
                       ut mig på sängen...........................
 
 
 
 
 
                      
 
                       
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0