I dag vilar jag..........


                                                                      Hej Måndag......
 
 
                                            Jag tänker inte göra så mycket i dag och är
 
                                             nöjd med det........Ludde och jag ska ta en
 
                                             liten lunchpromenad .......hur lång den blir
 
                                             får vi avgöra när vi kommer ut och ser hur
 
                                             halt det är...................Jag kan inte göra så
 
                                             mycket här hemma för Erik har jobbat natt
 
                                             så han ligger och sover...................
 
 
 
 
 
 
                          Dagens frukost......risgrynsgröt och
 
                          skinksmörgås.............mums..........
 
 
                           Solen skiner på ett vitt snötäcke....det
 
                           är jättefint att sitta inne och titta ut sådana
 
                          här dagar.....men snart kommer blasket......
 
 
                          I morgon ska jag ta influensasprutan..........
 
                          Ha en bra dag..................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0