Fredagskväll.............

 
 
                                   Fredag kväll och Goe står vid spisen.............
 
 
 
 
 
                                  Erik har åkt till Kumla för att äta  Julbord med
 
                                  jobbet.........men han har beställt hamburgare
 
                                  tills i morgon...................................
 
 
 
 
 
                           Jag är jättehungrig.....det ska bli
 
                            så gott....................
 
 
 
 
 
                            Oj vilken super måltid det blev...........
 
 
 
 
 
 
                                I kväll ska jag gosa ner mig i soffan i
 
                                 tv rummet och få fotmassage..........
 
 
 
                                Ha en bra Fredagskväll mina vänner............... 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0