Erik och Johans kvällsmat.....

 
 
 
                                    God Morgon denna tidiga timma......
 
 
                                 Var tvungen att gå upp och ta lite nässpray
 
                                 och en ipren....huvud och bihålevärk..............
 
 
                                 Såg att Erik hade skickat mig en bild på deras
 
                                 kvällsmat i går och eftersom klockan här var
 
                                 05....och hos Erik 11.....så då tog jag en Skype
 
                                 kontakt.......och först blev jag rädd när jag fick
 
                                se honom han låg vitklädd i en säng...jag trodde
 
                                han låg på sjukhus....men han hade varit och köpt
 
                                 sig en vit skjorta......................
 
 
 
 
 
                            Här drar de iväg i en Tuk-tuk ..........
 
 
 
 
 
                             Varmt som sjutton är det säger han.........
 
 
 
 
 
                               Kompisen Johan äter kvällsmat.....
 
                               ser ut som han har ätit en tallrik
 
                               havregrynsgröt och mjölk....men
 
                               eftersom jag känner pojkarna så
 
                               förstår jag att det var något annat........
 
 
 
 
 
                             Friterad skorpion åt de.....benen var
 
                             goda tyckte Erik....stjärten var besk
 
                              tyckte Johan.......10 kr/st kostade denna
 
                              delikatess................
 
 
         
                             Nu har det gått en timma och Iprenen har
 
                             börjat verka.....så nu blir det nog sängen
 
                             igen tillsammans med en blöt Ludde som
 
                             har varit på morgonpromenaden.................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0