Det händer mycket nu........

 
 
                   Då är det kväll igen.............
 
                   Det är mycket nu.. och får jag
 
                   upp mina ljusstakar till 1:a
 
                   advent  är jag glad................
 
 
 
 
 
                           Hotellet som Erik och Johan hade beställt
 
                           och betalat rum för.... hade stängt så de
 
                           blev uppgraderade till en stuga vid havet....
 
 
 
 
 
 
                       De fick ju kylskåp så att de kunde få sitt
 
                       vatten kallt........................................
 
 
 
 
 
 
                        Det är väl helt ok att bo i en natt..................
 
 
 
 
 
                      Kvällens middag bestod av ris...räkor
 
                      och bläckfisk......så frågade de om Erik
 
                      ville ha spicy......och det ångrade han
 
                      att han tog för det var riktigt spicy.........
 
                      men nu kanske han dricker vattnet
                
                     som jag tjatar på honom om.......................
 
 
                     I morgon ska de åka båt ut till en ö
 
                    som heter Koh Samet....(du hade rätt
 
                    Magnus)........
 
 
                    Så har då Svärmor kommit till Oxelgården
 
                    och eftersom jag är förkyld får Goe gå dit i
 
                    kväll......Ludde och jag kryper ner i sängen
 
                   i stället....................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0