Återbruket.....

 
 
 
 
 
                                      Den tänker jag bojkotta.....tänk att vissa
 
                                      inte förstår hur lurade vi blir på detta
 
                                      spektakel ..................................
 
 
 
 
 
                        Jag handlade i går på Återbruket.....dessa
 
                         tre fina fotoramar som jag ska sätta in kort
 
                         på barnbarnen i........10 kr styck...................
 
 
 
 
 
                        Uppläggningsfat.....Hackefors Linnea.........
 
                        45 kr ........ett fynd tycker jag........................
 
 
 
 
 
                                       Nästa fynd för 40 kronor...........
 
 
                              Ja inte behöver man dra in till stan och
 
                              handla bara för att det är Black Friday
 
                              när man har Återbruket nästgårds...............
 
 
 
 
 
                           Adventskalendern till Ella och Theo
 
                           är inte köpt på Återbruket utan i en
 
                           vanlig affär......så den är inte begagnad.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0