Vitsippor och rökflis

 
 
                        Ja då är det lilla livet tillbaka hos föräldrarna......
 
 
 
 
                  Vi tog en sväng till Bergaskogen och
 
                   tittade på alla fina vitsippor..............
 
 
                  När vi lämnat av Ella så drog vi och
 
                 handlade på Marieberg.....jag var inne
 
                på Jula och köpte rökflis från äppelträd
 
                jag skall prova på något nytt på lördag....
 
               det ska bli spännande att se om det funkar......
 
 
              Ryggen har inte blivit bättre ...snarare sämre
 
             men i morgon ska jag plantera blommor i mina
 
             fönsterlådor........
 
 
            Nu är det snart.........
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0