Tisdag........

 
 
                         Vaknar upp till ännu en varm dag.......
 
                          så härligt med sol............
 
 
                           Erik ringer och frågar om jag hade
 
                           någon mat för han ska jobba eftermiddag
 
                           och ville komma hem och kolla lite
 
                           fiskeutrustning....han ska till Norr-
 
                           köping och fiska strömming på
 
                          lördag.........................
 
 
 
 
 
                      I frysen hittade jag en form med Chili con carne...
 
                      och det dög tyckte han ...så nu håller jag på att
 
                      koka ris..........
 
 
 
 
 
                  Terror attack i Manchester......många
 
                  barn som är dödade och skadade.....
 
                  vad är det för människor som kan
 
                  göra så här mot oskyldiga barn..........
 
 
 
 
 
                        Var inne en sväng och hälsade på denna
 
                        lilla goding som nu har fått sin två första
 
                        små risgryns tänder....och hans syrra som
 
                        skulle baka paj........
 
 
 
 
 
 
                 I dag ska jag nog inte göra så många knop
 
                 men jag ska tillbringa lite tid i husbilen och
 
                 förbereda för nästa tur............
 
              
                Ha en bra dag ...........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0