Onsdag..........

 
 
                  Full rulle hela dagen.......
 
                 Fia ringde och undrade
 
                om vi skulle ta en runda
 
                och handla lite......och jag
 
                är ju inte den som tackar
 
                nej till det................
 
 
 
 
                        Så vi drog iväg till Bra & Begagnat i
 
                        Hallsberg.....två virkade dukar i tunt
 
                        garn köpte jag.....och en ljudbok av
 
                        Mari Jungstedt ....boken kostade 30 kr
 
                        dukarna 15 kr/st......
 
 
 
 
                     En kaffeburk från 70-talet köpte jag
 
                     lite nostalgi.....för jag köpte en liknande
 
                    burk fast gul på 70-talet som jag hade
 
                   vällingpulver i till först Fredric och sedan
 
                   Daniel......och den har jag fortfarande kvar....
 
 
 
 
                        Små badbyxor till Theo kunde jag inte
 
                        låta bli att köpa......................
 
 
 
 
                     Sedan fortsatte vi vår handling ...men nu
 
                     till en vanlig affär....där köpte jag denna
 
                     flaska....mousserande kranvatten.....kul...
 
 
 
 
 
                        Morsdags present till svärmor från Goe.....
 
 
 
 
                      Middagen ....jo det blev grillat......
 
 
 
 
                   Grillad fläskkotlett  med bakad potatis...
 
                   så gott..........
 
 
 
 
                När ska vi ta kvällspromenaden undrar
 
                goe Ludde.....nu säger matte............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                          Utegymmet i Bergaskogen......
 
 
 
 
 
 
 
                          Nu går vi hem tycker Ludde........
 
                          och det gjorde vi......två söner
 
                          hade sökt mig när vi var ute på
 
                          vår handlingstur......men jag har
 
                          träffat båda i kväll...........
 
 
                          Nu säger jag God Natt..........
 
 
 
                        Och dit går jag för ofta.....hehe.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0