Ny vecka ...nya möjligheter...

 
 
                            God Morgon denna måndag mitt i
 
                            månaden Maj...........
 
 
 
 
 
       Gårdagen lunch åt vi på IKEA.....jag hade
 
       gjort en god potatissallad i lördags och det
 
       hade räckt till lunch i går tänkte jag.......men
 
       då kom det hem en hungrig son ....så därför
 
       åt vi på IKEA när vi ändå skulle dit......sedan
 
       besökte vi Gallerian när vi ändå var i krokarna
 
       och jäklar vad folk det var......så fortsatte vi
 
       ut till Mega.......väl hemma blev det lite kvälls-
 
       mat ...en lång promenad med Ludde.....sedan
 
       var det hockey men då var jag så trött så jag
 
       gick och la mig 20.45 och somnade som en
 
       stock....och har sovit rätt bra i natt.......och
 
       tur är väl det för nu ska jag hämta min 84 åriga
 
       svärmor och dra in till stan i några ärenden.....
 
 
       
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0