Kväll.....

 
 
                    Sista minuterna i småkockarna ......så
 
                    spännande................................
 
 
 
 
                   Jodå ....det var en som hade läst på bloggen
 
                   att jag hade stekt pannkakor i dag.......så han
 
                   ringde från jobbet och frågade om jag var hemma..
 
                   ja det är jag.....ligger i solen på altan sa jag....då
 
                   kommer jag hem en sväng säger han......och när
 
                   han kliver innanför dörren säger han.........finns
 
                   det några pannkakor kvar?......jo det fanns det.....
 
                    pannkakor drottnings sylt och grädde........
 
 
 
 
                        En fin liten Ludde får sin sommarpäls.........
 
 
 
 
                                                        Såå himla söt..........
 
 
 
 
                             Haha....jag vann....och Goe också.......
 
                             men inga handdukar.....ni får se om
 
                             ett par dagar när vinsterna kommer............
 
 
                             Nu blir det sängen......God Natt Alla.........
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0