kväll....

 
 
                   Ja då var det slut på måndagen.......
 
                   det gick bra med svärmor i stan
 
                   hon fick sina glasögon fixade och
 
                   så hittade hon ett par byxor som
 
                  passade.......hem och en promenad
 
                 med Ludde.....lagade torskrygg med
 
                 stuvad spenat.....sedan kvällspromenaden
 
                 och nu är det snart dags för sängen....känns
 
                 i mina höfter och rygg att jag har gått mycket
 
                 i dag......men någonstans har det säkert gjort
 
                lite nytta hoppas jag........jäklar väder .......jag
 
                fryser om fötterna.....ser fram emot helgen med
 
                ett stort leende.....0ch förhoppningsvis en stor sol....
 
               
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0