Kameran......

 
 
                       Har suttit och fibblat lite med min kamera
 
                       en Canon IXUS........jag tyckte att bilderna
 
                       inte blev så klara.....så nu tryckte jag på
 
                       alla knappar som kom upp.....och huxflux
 
                       fick jag även in ett datum i hörnet också.....
 
                       Här kommer lite foto på mina sommarblommor
 
                       med ny inställning på kameran............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                   
                        Nej nu gäller det att sätta fart.......Goe är
 
                        snart hemma från jobbet.....det drar i
 
                       husbilstarmen....hehe..........................
 
 
 
                  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0