Förberedelser.....

 
 
                          God Förmiddag alla vänner där ute......
 
                  Jo jag hasar fortfarande omkring i morgonrocken...
 
                  ändå har jag varit uppe sedan 06.30......jag tvättar
 
                 och manglar ....hade en massa virkade vita dukar
 
                 som jag har tvättat och nu manglat de blir så fina......
 
                 Jag har precis ätit brunch för någon frukost blev
 
                  det inte i dag.....men nu ska jag koka mig en kopp
 
                  kaffe känner jag.............
 
 
 
 
 
                      På torsdag kommer den efterlängtade solen och
 
                      den är så välkommen...........som vi har längtat...
 
 
 
 
 
                    Jag håller på att packa ut lite saker i husbilen
 
                    Ella's baddräkt ....badkappa och solskydds-
 
                    kräm......det blir en helg i husbilen med Ella
 
                    när hennes föräldrar ska på bröllop och det
 
                    ska ju bli fint väder så det är bra att ha med
 
                    sig......efter Ludde promenaden i dag blir det
 
                    en tur till Kumla............
 
 
 
 
              Så sant...............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0