Fönstertvättar dag.......

 
 
                     Solen lyser från en klarblå
 
                     himmel och jag var uppe
 
                     tidigt i morse....jag har bytt
 
                     lakan och nu hänger de på
 
                     tork ute........
 
 
 
 
 
                       Frukosten är avklarad och innan det blir dags
 
                       att slå sig ner i solstolen tänker jag ta några
 
                       fönster.........vi har pyspunka på bilen och när
 
                       Lars kollade så sitter det en skruv i däcket så
 
                       jag ska ta en sväng till gummimakaren och
 
                       lämna in det i dag......sedan ska jag köpa lite
 
                       blommor också.....vilken energi man får bara
 
                       för att solen skiner.....härligt.....................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0