Fönsterlådor.....

 
 
               Ja då är denna dagen snart slut......
 
               jag fick lite blommor planterade i
 
              mina fönsterlådor.....och så fick vi
 
              ett snabbt besök av Fia och Lasse
 
              som tänker dra iväg med husbilen
 
              i helgen och frågade om vi skulle
 
             med....men det kan vi inte för jag har
 
             lovat Magnus att vi ska vara hemma
 
             för han kommer ut med barnen för
 
             Anna ska på bröllop...........
 
 
 
 
                   Jag gjorde en soppa till lunch i dag.....en
 
                   som jag hittade på själv.....het och god blev
 
                   den och så grillade jag kycklingstrimlor och
 
                    lite vitlökssås i .....blev gott...........
 
 
                   I kväll har vi varit hos svärmor för Lars
 
                  moster och morbror från Luleå var på
 
                  besök så nu har vi även träffat dom och
 
                  det var trevligt......
 
 
                 På eftermiddagen la jag mig i en solstol
 
                och somnade naturligtvis och det känns
 
                i ansiktet i kväll....i morgon ska det ju
 
                bli ännu varmare så då blir det nog några
 
                timmar i solen då också....men nu är det
 
                God Natt..........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
             
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0