Eftermiddag.......

 
 
                       Nygräddade pannkakor med mosade jord-
 
                       gubbar blev det till brunch i dag.....gott.......
 
 
 
 
                 På förmiddagen fick jag besök av denna lille
 
                 spelevink som heter William och har öroninflammation ..
 
                 han kom tillsammans med sin mormor Fia och vi tog
 
                 en fika..............när de gick hem tog jag en promenad
 
                 till svärmor och gav henne en bukett med liljekonvaljer
 
 
 
 
                    Hon hade så mycket fina blommor i
 
                    köksfönstret....................
 
 
 
 
                                           Fina färger......
 
 
 
 
 
                          Den här tyckte jag var fin.....såg ut som
 
                          små Linnea blommor.........
 
 
 
 
                     Doftranka med mycket blommor på.............
 
 
                     Sedan var jag på möte .....och nu är jag
 
                     hemma och solen skiner så jag har sådan
 
                     lust att gå och lägga mig i en solstol på
 
                     altan...........samtidigt är det moln runt
 
                     omkring ......så lägger jag mig går väl
 
                     solen i moln......men jag provar i alla fall....
 
 
                     Ha en bra dag................
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0