Städning......

 
                       Ja så här såg dagens frukost ut......
 
                       Jag håller på att städa för i morgon
 
                       får vi besök från Sölvesborg......min
 
                      halvsyster på min mammas sida
 
                      kommer.....med sin Alf och deras son
 
                      Kenn.....som ska hämta en motor till
 
                      hans segelflygplan i Kumla och då
 
                     hälsar de på här och stannar över
 
                     natten..............................
 
 
 
 
                    Efter en promenad i Bergaskogen med
 
                    Ludde var jag hungrig när jag kom hem...
 
                    så jag stekte mig en tjock grillkorv...och
 
                    det tog mig 45 minuter att äta upp den....
 
                    skar den i små bitar och tuggade på höger
 
                    sida men kände ändå lite blodsmak ..........
 
                    men det började inte blöda jättemycket
 
                    som tur var.......gott var det i alla fall.......
 
                    Ja då var pausen över....på't igen...........
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0