Slut på dagen.....

 
 
                   God kväll denna tisdag som jag tycker att
 
                    det är skönt att den är slut.......det har varit
 
                   en seg tisdag......uppe tidigt med huvudvärk
 
                   gjort Dolmar med köttfärs som blev klara tidigt.....
 
                   så har jag tvättat 4 maskiner med tvätt.......
 
                   Ludde promenad......duschat och fönat
 
                   håret.....plockat ur sminkväskan och
 
                  tvättat den för det var något som hade
 
                 runnit ut  på flygresan hem.......Ja sedan
 
                 drog jag igång med att koka dillkött som
 
                 jag tänkte ta med in till stan i morgon för
 
                 jag vet att Magnus gillar det......och då ville även
 
                Erik ha en matlåda som han skulle hämta
 
                hos Magnus innan han åker till jobbet i morgon
 
                eftermiddag......Goe har jag knappast sett till
 
               i kväll.....han håller på ute i husbilen med att
 
              koppla in tv:n och diverse saker.......men nu
 
              känner jag mig mör så det blir tidigt sänggående....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0