Onsdag kväll.....

 
 
                         Oj oj oj vilken dag......det är tur man är
 
                          pensionär......annars skulle jag aldrig
 
                          hinna med allt som jag håller på med.....
 
 
                          Marieberg Galleria fick sig ett besök.....
 
                          och jag kom hem med en hel drös kläder
 
                          och så måste jag åka och byta ett plagg
 
                          för när jag kom hem så upptäckte jag
 
                          att en blus var alldeles för stor....så
 
                          nu måste jag in och byta till en M....och
 
                          det var läng sedan jag kunde ha det......
 
 
                          Hem och äta lite lunch och sedan tog
 
                          jag en promenad i regn och blåst.. runt
 
                          Jusken.....och snabbt gick det för Ludde
 
                          ville hem till värmen så han drog som en
 
                           tok hela vägen......men en timma var vi ute...
 
 
 
 
 
        När Goe kom hem så drog vi till
 
        Rönneshytta   och hämtade hem
 
        en träningsmaskin......så nu finns
 
        det inga ursäkter.......nu gäller det
 
        träning träning och åter träning .......
 
        Men nu är klockan snart GOD NATT...
 
 
 
 
 
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0