Onsdag....

 
 
                         Har sett en tjej som skrapat fram 5 miljoner
 
                         på triss i Nyhetsmorgon ....så himla roligt....
 
                         Själv har jag fortsatt med mitt badrum och
 
                         gett mig på rutorna runt badkaret med röd-
 
                         sprit för jag står framför spegeln och sprayar
                  
                         mitt hår...och då hamnar det på rutorna bakom
 
                         mig.....sedan har jag putsat med fönsterputs
 
                         och torkat rent med en glashandduk......och
 
                         det blev blankt och fint......nu ska jag ställa
 
                         mig i badkaret och ta rutorna invändigt med
 
                         kalcinex kalkbort......en gång till sedan hoppas
 
                        jag att alla kalkavlagringar är borta.........
 
                        Gårdagen tillbringade jag i tvättstugan med
 
                        tvätt och strykning......en långpromenad med
 
                        Ludde blev det också....och ett besök hos
 
                        svärmor när vi ändå gick förbi där.......
 
                       I eftermiddag blir det ett besök i Kumla
 
                       Ha en bra dag.................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0