Nytt stjärntecken....

 
 
           Fia och Lasse kom förbi....och då frågade
 
          han oss om vi visste att de hade gjort om
 
          stjärntecknen.....och det visste vi ju inte........

 

    Så ser ditt riktiga horoskop ut:

     ■ Stenbocken: 20 januari till 16 februari.

     ■ Vattumannen: 16 februari till 11 mars.

     ■ Fiskarna: 11 mars till 18 april.

     ■ Väduren: 18 april till 13 maj.

     ■ Oxen: 13 maj-21 juni.

     ■ Tvillingarna: 21 juni till 20 juli.

     ■ Kräftan: 20 juli till 10 augusti.

     ■ Lejonet: 10 augusti till 16 september.

     ■ Jungfrun: 16 september till 30 oktober

     ■ Vågen: 30 oktober till 23 november.

    ■ Skorpionen: 23 november till 29 november.

    ■ Ormbäraren: 29 november till 17 december.

    ■ Skytten: 17 december till 20 januari.

 

             Jag som är född den 10 augusti och

             alltid varit i Lejonets tecken......vet

             nu inte vad jag ska vara.........Det

             roliga var att Fia är ormbäraren...

 

 

 
                     Jag har hunnit med mycket i dag faktiskt......
 
                     Gick en långpromenad med Ludde och
 
                     fick en pratstund med en "gammal"
 
                     arbetskamrat.....Lena....vi började jobba
 
                     tillsammans redan 1984 tror jag....och hon
 
                     jobbar nu på hemvården.....när goe kom hem
 
                     drog vi till kyrkogården för att ta bort ljuslyktan
 
                     så plockade jag björkris....så har jag ju klippt
 
                     mig också.........och så tog vi en kvällspromenad
 
                     i Bergaskogen.....nyss hemkomna.........
 
 
 
 
                        Nu får vi se om det är en blå himmel
 
                        när vi slår upp våra ljusblå i morgon........
 
 
 
 
 

 

 

            

           

 

          

 

 

 

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0