Lördag.....

 
 
 
 
                    God Förmiddag Vänner på Bloggen.........
 
                    Vaknade och var jättehungrig.......men inget
 
                    fusk här inte.......så jag satte mig vid "maskinen"
 
                    och körde ett pass.......lite träningsvärk i högra
 
                    armen känner jag av i dag.......
 
 
 
 
                      Dagens frukost blev ingen GI....men
 
                      så gott......och när man ändå fuskar
 
                      så slank det ner en liten knäckemacka
 
                      till kaffet.........
 
 
                      Nu drar vi in till stan för att handla och
 
                      då tar vi svängen förbi Marieberg G.....
 
                      för att byta min blus som var för stor........
 
 
                      Ha en bra lördag i regnet.....pöss.......
 
 
 
 
 
         
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0