Lördag kväll....

 
                 Hej på er Goa Vänner på Nätet.......
 
                 Då har vi kommit hem från en bra
 
                 lördag i stan.......första stoppet var
 
                 Marieberg G...där jag bytte min blus
 
                 till en mindre storlek....och sedan
 
                 vidare till Ica Maxi Stormarknad vid
 
                  Universitetet .............
 
 
 
 
                            Vi hade fått gratis kuponger om att äta
 
                             mat i deras "kök" som ligger mitt inuti
 
                             affären.......och jag beställde skal och
 
                             fisk gryta.....till det fick jag aioli och bröd
 
                             shit ...... vad gott det var.......jag blev så
 
                             mätt.......
 
 
 
 
                         När Goe kom beställde han Luggavis sotade
 
                        biff ....men han blev inte alls så mätt som jag........
 
                        han drack en alkoholfri öl...och jag ett glas vitt........
 
 
 
 
                          Vi hade även en gratis kupong med
 
                           sushiwrap-lax som vi tog med hem
 
                          till Daniel.......och han tyckte den var
 
                          super god............
 
 
 
 
                             Goe ville även att vi tog med lite
 
                              kvällsmat hem......men jag är
 
                              såå mätt efter soppan så jag
 
                              får spara min till frukosten i
 
                              morgon.......nu har jag en
 
                             träning kvar som jag ska upp
 
                             och göra nu.......Goe och Daniel
 
                             sitter och tittar på ishockey .......
 
                             tror jag......................
 
 
 
                            Var på Lidl och köpte lite små
 
                             förpackningar av sådant som
 
                             jag ska ta med till Grand C........
 
                            så man slipper dra på stora
 
                           spray flaskor och dyl...............
 
 
 
 
                                 Ludde för precis 6 år sedan
 
                                 Usch vad svårt det är att åka
 
                                 ifrån honom.......jag kommer
 
                                 att längta ihjäl mig efter honom
 
                                  men han blir så himla glad när
 
                                 vi kommer hem.....han är mera
 
                                 efterlängtad än korv och mos i
 
                                 Enköping när vi har landat.......
 
 
                                Ha en fortsatt bra kväll........
 
 
 
                             
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                      
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0