Långpromenad i snöyran....

 
 
                                              God Eftermiddag...........
 
                           Då får jag väl krypa till korset och erkänna
 
                           att ännu har jag inte kommit upp i tränings-
 
                           rummet......nej jag klädde på mig ordentligt
 
                           och tog en långpromenad med Ludde ....vi
 
                           var ute och gick i en timme...............
 
 
 
 
 
                               När vi kom in var vi lite frusna så
 
                               det smakade bra med en kopp hett
 
                               kaffe och två små LCHF mackor........
 
 
 
 
 
 
                     Jo det här med mitt blodsocker......
 
                     Det heter HbA1C....och ett normal
 
                    värde för en person som är över 50
 
                    år som inte har diabetes är mellan
 
                    31-46 mmol/mol......och då förstår
 
                   ni att både min Diabetessköterska
 
                   Ulrika och jag var glada då mitt värde
 
                   var 47 mmol/mol.....och inte har jag
 
                   tagit något måltidsinsulin sedan i
 
                  början av januari..........Håller jag
 
                  i det här nu så är jag snart frisk från
 
                 min diabetes......såå skönt det skulle
 
                 vara.........det här peppar mig så nu
 
                 är det nog dags att ta ett tränings-
 
                 pass i alla fall..............
 
                 Ha en bra eftermiddag.........
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0