Härlig Torsdag......

 
 
                                God Förmiddag alla Vänner.....
 
                                det är alltid så roligt när ni
 
                                tittar in.......
 
 
 
 
                        Ja man vet ju aldrig ....i morgon kan det
 
                        komma snö eller hagel så därför ska
 
                       man njuta när solen skiner från en
 
                       klarblå himmel............
 
 
 
 
 
                         Frukosten intog jag i kuvösen....jag
 
                         öppnade ut dit och det var 24 grader....
 
                         härligt......Ludde låg en stund där ute
 
                        men han tyckte det var för varmt...så
 
                        jag släppte ut honom på gården och
 
                        där fick han se grannens katt som han
 
                        jagade i väg över staketet.........I går när
 
                        Ella och jag satt och åt hamburgare så sa
 
                       hon.......farmor jag vill följa med dig hem....
 
                      ja men du ska gå till förskolan i morgon sa
 
                      jag.......ja sa Ella det ska jag....och sedan
 
                      tar jag helg säger hon......härliga unge......
 
                      I dag tänker jag vända upp mitt ansikte
 
                      mot solen och bättra på solbrännan lite.....
 
 
                      Ha en bra dag................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0