Fredag.....


          
                   En grå fredag med snöglopp i luften.......
 
 
 
 
          
                           Jodå jag gick upp och körde ett pass
 
                           innan frukosten i dag.....jag började med
 
                          lite uppvärmning på motionscykeln och
 
                          sedan körde jag igång med träningen i
 
                         multimaskinen......och jag kör samma
 
                         övningar som sjukgymnasten visade mig
 
                         för min rygg......det blir mycket armar....ben
           
                         rygg och bröst......ja hela kroppen fick sig
 
                         en riktig genomkörare......alla övningar gör
 
                        jag tre gånger och 15 gånger vardera..........
 
                        det var på darriga ben jag gick ner för trappan
 
                        men jag ska träna 3 gånger / dag har jag
 
                        bestämt.........
 
                       
 
 
                       På tv:n i dag är det friidrott på en kanal
 
                       Skidskytte på en annan kanal........och
 
                       Hem till gården på en annan.....svåra val
 
                      Just nu tittar jag på friidrott men sedan blir
 
                      det nog skidskytte.....och hem till gården
 
                      får jag titta på i tv4play senare....jag måste
 
                      ju hinna ut med Djuret också......
 
 
                     Ha en bra fredag Alla Goa........
 
 
 
                        
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0