Vilken Natt..........

 
 
                                God Förmiddag denna Lördag.......
 
 
                        Vilken jäklar tur att jag gick och la mig tidigt så
 
                        att jag fick sova någon timma....för Goe kom ner
 
                        och väckte mig efter att Sverige hade vunnit
 
                        fotbollsmatchen.....för att tala om vilket underbart
 
                        mål Sverige gjorde i de sista sekunderna..........
 
                        sedan sov jag väl en timma till och då var det
 
                        några idioter som sköt dynamit ...ja det lät som
 
                        dynamit för det var inga beskedliga raketer......
 
                        och vet ni vad som hände då...jo jag fick upp
 
                       en darrande och rädd Ludde i sängen.....ja så
 
                       fick jag honom lugn och hann blunda ett tag ....
 
                      och då slog åskvädret till och då vart han ännu
 
                      räddare så det var bara att få igång radion på
 
                     högsta volym......så i natt har det inte blivit så
 
                     mycket sömn.....................
 
 
 
 
                               Nu ska Ankan in i ugnen.....
 
 
 
 
                             Goe tog sig an grannens vildvuxna häck.....
 
                             nu jäklar ska den ansas bra mycket...........
 
 
 
 
                         Han har publik.....bäst att kolla så det
 
                         blir riktigt gjort tänker Ludde..................
 
 
                        Ha en bra lördag Alla Goa.........
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0