Torsdag

 
 
                          Ja då var det redan Torsdag.....
 
                          Ojoj vad dagarna går fort.......
 
 
 
 
                       
                            Jag kör lite TENS på min onda vad......
 
                            och det har blivit betydligt bättre.........
 
 
 
 
 
                           Dagens sallad efter Ludde promenaden.......
 
                           i dag kom vi ända ut till Bergavallen men
 
                           jag gick sakta och lugnt bara för att jag 
 
                          inte skulle få ont i vaden......och Ludde har
 
                          ju korta ben så det passade honom perfekt......
 
 
 
 
 
                         Ja nu ska jag göra lite hushållsjobb innan
 
                         Goe kommer hem.........Ha en bra dag.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                          
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0