Torsdag

 
 
                      Torsdag.....det börjar närma sig slutet
 
                      på veckan.....och vi ska vara hemma
 
                      och pyssla med lite målning och lite
 
                      pyssel med husbilen......matlagning
 
                      blir det också.....kanske ett besök av
 
                      barnbarnen och deras föräldrar...ja
 
                      hela helgen ligger framför oss...härligt...
 
 
 
 
                        Ja då har jag letat på ett mönster till
 
                        ugglan som jag virkade till Ella men
 
                        hon fick en i lila..........................
 
 
 
 
                        Theo ville ha en turkos.....han är duktig
 
                        fina Theo......så nu har jag köpt turkos
 
                        garn och ska sätta igång att virka....
 
                        jag hade tänkt att ligga i solen på
 
                       altan i dag men det får jag nog prioritera
 
                       om......det blir nog virkning i stället........
 
 
                      Nu ska jag hänga upp en färdig
 
                      tvätt sedan blir det brunch för
 
                       jag har hoppat frukosten i dag......
 
 
                      Ha en bra Torsdag gott folk.............
 
 
 
 
                   
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0