Söndag......

 
                         Denna regniga söndag som jag snart
 
                         säger god natt till.....i morgon ska jag vara
 
                         uppe med tuppen för att ratta handikappen
 
                         till Valskog.......Goe rattar husbilen som
 
                         ska in på fukttest kontroll...................
 
 
 
 
                     Erik kom hemma och började måla på
 
                     garaget.........han hann måla ena väggen
 
                     innan regnet kom.....och sedan var det
 
                     slut målat för i dag..........
 
 
 
 
                  
                             Dagens middag blev fläskkare
 
                             sås och potatis.................
 
 
 
 
                         
                                  Ludde och jag var och inspekterade
 
                                 rabarberna men vi kom överens om
 
                                 att vi inte var sugna på rabarber paj
 
                                 i dag..........
 
 
 
 
 
                                 Vi åkte till Marieberg och handlade
 
                                 på eftermiddagen....och när vi kom
 
                                 hem gjorde vi varma smörgåsar i
 
                                 smörgåsgrillen.....det var länge
 
                                 sedan vi gjorde det och det var
 
                                 jättegott...........spännande match
 
                                i båtracingen .......
 
 
                               Nu ska jag ta upp lite köttfärssås
 
                               ur frysen för jag ska hämta upp
 
                               Ella när jag kommer från Valskog
 
                               så får vi se vad vi hittar på här
 
                               hemma under dagen.............
 
 
                               Ha en bra kväll.........
 
 
 
 
 
 
                          
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0