Ny Vecka.....

 
 
                                         Det är måndag............
 
 
 
 
             Tiden går fort nu........
 
 
 
 
 
                   Jag är som vanligt trött när vi varit
 
                    ute med husbilen och har ont i
 
                    ryggen ....i morse vaknade jag
 
                   04.30 och fick gå upp för ryggens
 
                   skull.....men när Goe åkte till jobbet
 
                   06.30 kröp jag ner i sängen hos
 
                   Ludde och lyckades somna en timma
 
                   men man går lite som i dimma.......
 
 
                  I dag är jag sugen på makaronpudding.....
 
                  så det får det bli till middag.....
 
 
                  Ha en bra måndag .........
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0