Middag och skor.........

 
                                        God Kväll Vänner........
 
 
                  Jag är i valet och kvalet om jag ska titta på Ernst
 
                  i kväll eller inte......jag tycker han är lite si så där
 
                 samtidigt som han kan ha bra ideer..........
 
 
 
 
 
                          Kokt torskrygg med persiljesås
 
                          och lite ärter...majs och tomater
 
                          blev kvällens middag................
 
 
 
 
 
                         Mina skor som jag köpte på nätet har
 
                         kommit och de passade perfekt och
 
                        var så himla sköna så jag ska in och
 
                       beställa flera.....de fanns som "mellan
 
                       tårna" också och så finns de i olika färger
 
                       och tyger så jag ska beställa mig ett par
 
                       mörka till hösten........
 
 
                       Ja nu sitter jag här och tittar på Ernst......
 
 
                      Ha en bra kväll....................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0