Loppis fynd........

 
                      God Kväll alla Goa vänner......
 
 
                  Då har vi kommit hem från vårt midsommar
 
                  firande i Borensberg.......vi tog vägen över
 
                  Tjällmo eftersom vi skulle till Marieberg och
 
                  köpa garn....men den resan kunde vi ha
 
                  besparat oss eftersom garnet var slut igen.....
 
                  men jag var ändå glad att vi tog den vägen
 
                  det var ingen trafik alls.....vi mötte lite hus-
 
                  bilar som också ville komma bort från de stora
 
                  vägarna.......mycket djur såg vi efter vägen
 
                  också......många Tranor och lite konstiga får......
 
                  Nu väntar jag bara på att få ett sms från Erik
 
                  som har tillbringat midsommar i Smögen med
 
                  kompisar....... att han har kommit hem.......han
 
                  ska iväg och jobba natt så förhoppningsvis har
 
                  han kunnat sova några timmar i bilen........
 
 
                  Jag önskar er alla en härlig söndagskväll...............
 
 
 
             
 
 
 
 
                                 Den här fina vasen med vågad kant
 
                                  köpte jag på loppis i Borensberg
 
                                  för 20 kronor.......och jag är så nöjd.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0