Lars 61 år i dag......

 
 
 
 
 
 
                         I dag fyller Goe 61 år.......den här bilden
 
                         tog jag på Franska Rivieran när han fyllde
 
                         55 år.....men han har hållit sig fräsch tycker
 
                         jag.....men fy vad fort tiden går..........
 
 
 
 
 
                          Jag har 6 efterrättsskålar som jag tycker
 
                           mycket om....de är köpta på ikea för
 
                          många år sedan................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                             Frukosten bestod av en tallrik fil
 
                             med kanel........................
 
 
 
 
 
                                Knäckemacka med avokado och
 
                                räkor.......tomater...........gott........
 
 
                               I dag blir det en lugn dag i tvätt-
 
                               stugans sköte.....hehe..............
 
 
                              Ha en bra dag.......
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0