Fredag......

 
 
 
 
 
                Skolavslutning i Fjugesta i dag.......
 
                då lyssnar jag på Du gamla du fria........
 
                Den blomstertid nu kommer och
 
                Ida's sommarvisa......och tänker
 
               tillbaka på mina egna skolavslutningar........
 
               oj så länge sedan det var................
 
 
 
 
 
                    Oj vilket räknande det är när jag virkar
 
                     Theo's uggla....men nu är det bara ögon
 
                     och tofsar kvar sedan är den klar.........
 
 
 
 
                           Dagens brunch blev en sallad......sedan
 
                           kom Magnus hem och var kvar till efter-
 
                           middagen...........han tog Ludde promenaden
 
                          för jag har nog fått en muskelbristning i
 
                          vaden.......jag gick halvvägs till Bergavallen
 
                          i går och kunde knappast ta mig hem........
 
 
 
 
 
                                Fia kom med veckans leverans från
 
                                Karin torp........goa tomater............
 
 
 
 
                    Hihi....den här lilla smurfen fick jag se
 
                   i dag när jag gick in i vardagsrummet
 
                   det var nog lilla Ella som pyntade när
 
                   hon var här i måndags................
 
 
 
 
                           Kvällsmat blev hamburgare gjorda
 
                           av Goe efter att vi har varit på City
 
                           Gross i kväll......men jag har ju
 
                           alldeles för liten mun för så stora
 
                           hamburgare......glasögon var fulla
 
                           av dressing........Nu ska jag titta lite
 
                          på gladiatorerna medan jag virkar
 
                          färdigt ugglan...................
 
                         
                          Ha en trevlig kväll Alla Glada........
 
 
 
 
 
 
 
 
                
 
       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0