Eftermiddag och Kväll......

 
                                           God kväll
 
                        Den blommar så fint nu vår Japanska
 
                        azalea......färgen är särskilt intensiv i
 
                        år tycker jag...........
 
 
 
 
                   Satte in mina Petunior i kuvösen.. här om
 
                   dagen ..för att de inte skulle stå ute i regnet.....
 
 
 
 
                      Lille Ludde tar igen sig efter promenaden
 
                      som tog lite längre tid än vanligt....vi gick
 
                      nämligen in till Svärmor....och hon frågade
 
                      om jag kunde köra henne till Granngården
 
                      i morgon .....men eftersom Lars ska köra i
 
                     morgon var det bestämt (men det ändrade
 
                     sig sedan) så sa jag att vi kan ju ta din bil
 
                     nu ...och sagt och gjort ...vi åkte till Grann-
 
                     gården så hon fick sitt benmjöl och till blom-
 
                     affären för att köpa blommor......så därför tog
 
                     det lite tid innan vi kom hem.......och jag hade
 
                     lovat en son att jag skulle laga stekt fläsk och
 
                     bondsås........så det var bara hem och laga det....
 
 
 
 
                              Så himla gott......allt tog slut....
 
 
                              Nu ska jag ta upp en Peking-
 
                              anka ur frysen för det ska bli
 
                              vår lördagsmiddag......och en
 
                              Hummer till i morgon kväll.....
 
 
                              Ha en bra kväll..............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0