Söndag eftermiddag..........

 
 
                           Middagen idag blev för min del fisk
 
                           potatis och dillmajonnäs .....Goe tog
 
                           också fisk men även kamben kyckling
 
                           fläskfile och pizza bitar......
 
 
 
 
 
                         Efter lite handling drog vi iväg till
 
                         barnbarnen.......jag hade köpt med
 
                         mig hallon för det tycker Ella om....
 
                        men Theo ville också vara med och
 
                        smaka........och efter det så fick Anna
 
                       starta en tvättmaskin för det var hallon
 
                       fläckar på Magnus Anna Ella Theo och
 
                      Erik's kläder..............
 
 
 
 
                                   Jag fick mata denna goding med
 
                                   gröt och det är en fröjd.........han
 
                                   bara gapar och sväljer...............
 
 
 
 
 
 
 
                             Sedan blev det uppträdande av denna
 
                             goding......hon sjöng och dansade för oss..
 
 
 
 
                                Här tar hon emot applåder och hurra rop
 
                                från publiken......jag älskar när ungar är
 
                                spontana och oblyga............
 
             
                              Det blir en lugn kväll för i morgon bitti
 
                             åker vi till Valskog med husbilen.........
 
 
                             Ha en bra kväll.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0