Söndag.........

 
 
                                      Hej Alla Goa Vänner......
 
                 
                   Det är tur att vi får bilder på barnbarnen från
 
                   deras föräldrar.....för nu börjar jag längta efter
 
                   båda två.......Fina Ella som har gjort en ansikts-
 
                   målning......så fint......kram fina Ella från Farmor
 
                   och Farfar..................
 
 
 
 
 
                    I dag har vi förflyttat oss från Grebbestad
 
                    och en ställ plats mitt inne i skogen och
 
                   där betalade vi 220 kr för en natt och det
 
                    fanns ingenting där.....ingen toalett och inget
 
                    vatten......jo det stod några soptunnor där....ocker
 
                   säger jag bara.....vi stod där en natt och vid lunch
 
                   tiden fick Goe magsjuka ...så det blev inte mycket
 
                   sovande för någon av oss i natt...........Klockan
 
                   04.30 öppnade jag ett fönster på vid gavel så att
 
                    Ludde och jag fick lite frisk luft.....och då började
 
                    det regna...........
 
 
 
 
                    
                         Efter ett stopp vid Torps köpcenter för att
 
                         inhandla lite medicin till Goe fortsatte vi
 
                         till sollid Caravan club camping på Orust....
 
                         och då var det grått och regnigt men det
 
                         tycker ju inte dessa kitesurfare.............
 
 
 
 
                       Härom dagen var det väldigt blått
 
                       och i dag är det väldigt grått..........
 
 
 
 
 
                    Nu har vi ätit lite lunch.....Goe fick kokt ris
 
                    och kokt skinka....själv åt jag ärtsoppa och
 
                    knäckebröd med cognacsmedwurst  ....och
 
                    nu skiner solen så rart så nu blir det nog en
 
                    Ludde promenad ....................
 
 
                    Ha en bra söndags eftermiddag ................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0