Natt

 
 
                        God kväll...eller God Natt kanske jag ska
 
                        säga denna sena timma.....och jag sitter
 
                        ensam uppe......jag tittar på flygplans
 
                        haverier och eftersom jag inte ska ut
 
                        och flyga på ett tag ....tror jag....så är
 
                        det rätt intressant ........varför jag sitter
 
                        uppe denna sena timma beror på att
 
                        jag tog helt slut på eftermiddagen så
 
                        Ludde och intog sängen och somnade
 
                        som stockar båda två.......Goe som har
 
                        varit duktig var ute och målade så ingen
 
                        störde oss......vaknade efter 11/2 timma
 
                        så nu sitter jag här med min virkning och
 
                        tända ljus ....mysigt......och tittar på TV:n.......
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0