Måndag......

 
 
                             God Morgon denna sista jobbarvecka
 
                             för Goe innan semestern.....själv har
 
                             jag semester jämt och det är alldeles
 
                             underbart.......så här bra som jag har
 
                             det nu har jag nog aldrig haft förut......
 
 
 
 
 
                             Enda problemet jag har nu är vad
 
                             jag ska göra med all mina virkade
 
                             rutor.......de är olika men alla har
 
                             samma storlek....och flera lär det
 
                             bli på semestern....de är så lättvirkade
 
                            så man behöver inte tänka.....och så
 
                            är det så bra att virka när vi åker hus-
 
                            bilen .....risken är stor att jag tar en
 
                            tupplur annars..........men jag ska nog
 
                           börja fästa lite trådar annars blir det
 
                           för mycket när jag väl kommer på vad
 
                           jag ska ha dom till..................
 
 
 
 
 
                       Ny regler har det blivit ...nu får man inte ha
 
                       hunden lös i husbilen eller bilen......då
 
                       kan det bli dyra böter.....och sätta Ludde
 
                       i en bur går inte vi har försökt och han
 
                       blir hysterisk.......så nu har vi varit och
 
                       köpt ett litet band som man sätter i
 
                      säkerhetsbältet ....0ch i hans sele.....
 
                     vi provade det igår när vi åkte in till
 
                     stan....och det gick jättebra....jag hade
 
                     mutor med mig i form av lite ostbitar
 
                    men det hade jag inte behövt.......
 
 
                    Nu kära Vänner är en tvättmaskin
 
                    klar att hänga ut.......sedan måste
 
                    jag börja semester packa.............
 
                    Ha en bra dag..............
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0