Lunch...........

 
 
                                    Oj vad mycket jag har hunnit denna
 
                                    förmiddag.......jag har lagt upp ett par
 
                                    byxor för hand......sytt gummiband i
 
                                    en linneblus som var för vid nedtill......
 
 
                                    Skalat och kokat potatis......gjort dill-
 
                                     stuvad potatis och stekt isterband......
 
 
                                    Det blev en skvätt mjölk över så då
 
                                    stekte jag pannkakor och gick ut och
 
                                    plockade in våra söta jordgubbar som
 
                                    jag delade och la på.....och det har jag
 
                                    ätit till lunch nu ....så gott......................
 
 
                                    Nu blir det en Ludde promenad.........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0