Jag är så lycklig över mitt liv.....

Trodde din blogg skulle vara bättre än såhär 🤔
Att du hade ett riktigt liv att skriva om istället för en massa strunt...
 
 
Ja den här kommentaren fick jag en gång.......
 
 
 
 
              Att ha sin familj hemma på middag känns
 
             som jag har ett himla bra liv....fina Theo
 
             är för härlig ....han pekar på oss när de
 
             frågar "var är farmor  och var är Farfar"
 
 
 
 
                
                       I dag blev det  köttfärslimpa med sås och
 
                      potatis och sallad.................................
 
 
 
 
 
                      Det åts med god aptit....här är det Erik
 
                      och Johan som "lassar" in.................
 
 
 
 
                     Magnus åt också med god aptit..............
 
 
 
 
                      Fina Ella tog om två gånger då vet man
 
                      att maten var god.................................
 
 
 
 
 
                                  Snart är det dags för ett dopp................
 
 
 
 
                      Ett besök på konsum för att köpa glass
 
                      och sedan upp till torget......när glassen
 
                      var uppäten blev det lite sång och dans.....
 
 
 
 
                   Vi hade hjälp av Erik och hans två
 
                   kompisar Johan och Johan med att
 
                  måla garaget....och de har gjort ett
 
                   jättejobb .....vi är så tacksamma......
 
                   stort tack.................när Ella och
 
                   jag badat ville hon att Erik skulle
 
                   bada.....och han ville nog inte men
 
                   vad gör man inte för sin brorsdotter....
 
 
 
 
                               Till slut fick hon putta lite på honom.....
 
 
 
 
 
                          Till slut fick hon i honom.....
 
 
 
 
 
                          Nu blir det nog ett dopp.............
 
 
 
 
                                      Han gick "all in"......
 
 
 
 
 
                                         De var nöjda båda två........
 
 
                                  Nu har alla i min fina familj åkt hem
 
                                  och jag sitter här och hör på Goe som
 
                                  har ont i hela kroppen .....han ojar
 
                                  sig värre....ska bli spännande att
 
                                  se om han kommer ur sängen i
 
                                  morgon......för i dag har det varit
 
                                 kroppsarbete hela dagen.............
 
                          
                                Jag är så nöjd över denna dag och
 
                                alla dagar så jag behöver inte skaffa
 
                                mig något annat liv................
 
 
                    
                                Nu blir det lite tv tittande innan
 
                                läggdags.......ha en bra natt alla
 
                                fina vänner...................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0