Erik fyller 29 år i dag.....

 
 
 
 
                           I dag fyller denna speleman 29 år.....
 
                                    GRATTIS ERIK......:)
 
 
 
 
 
                      Ludde ligger på trappan och njuter....det
 
                     kan ju komma förbi en och annan vovve
 
                     som han kan titta på...........
 
 
 
 
 
                              Vad ska man ha med sig när man
 
                               åker "utomlands" om inte Svenska
 
                               flaggan..................
 
 
 
 
                            
                                Jag håller på att fylla frysen i husbilen.....
 
                                lite till går det in...........
 
 
 
 
 
                          När vi var hemma hos svärmor härom kvällen
 
                          fick vi se denna hackspett med sin unge som
 
                          var och åt på en bulle hon hade hängt upp........
 
 
 
 
 
                           Gårdagen gick i ett......jag var hos Ida
 
                           och klippte mig.....och när jag kom hem
 
                           kom Magnus och Sjöberg för att hämta
 
                          båten .....de skulle ut och fiska........sedan
 
                          drog jag in till stan för att hämta Goe och
 
                          dra ut till Marieberg......vi åt kvällsmat på
 
                          IKEA......två korvar med bröd per man.....
 
                          När vi kom hem vid sju tiden kom Daniel
 
                          och ville ha tekakor......och de var ju slut
 
                          naturligtvis.....så då ställde jag mig att
 
                          baka......så när Magnus och Sjöberg
 
                         kom vid 22.30 fanns det nybakade te-
 
                        kakor.......som Daniel och Magnus fick
 
                       dela på........Nu har jag bakat så mycket
 
                       att en packning på assistenten pajade så
 
                       nu blir det inget mera bakande förens jag
 
                       får en ny packning .....men den är beställd
 
                       så när vi kommer hem från semestern har
 
                       den nog kommit................
 
 
                      Nu är det dags för frulle....och sedan ska
 
                      jag plocka fram symaskinen.............
 
 
                     Ha en bra dag...............
 
 
 
                      
 
 
 
                         
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0