Systrar och Billdal..............

 
                                    God Kväll   gott folk.......
 
                                     Nu är vi hemma igen.......
 
 
 
                   Det blev pizza i går kväll......efter lite vila
 
                   på hotellet........stenugnsbakade jättegoda.......
 
 
 
 
                        Gubbarnas pizza ....kronärtskocka........
 
 
 
                  Jag har en syster som bor i Billdal så här
 
                   blev vi bjudna på lunch eftersom vi hade
 
                  med en annan syster ....Fia's mamma som
 
                  var med oss för att hälsa på Lena.............
 
                   Här är svåger Bengt ...Lasse och Lars..........
 
 
 
                 Systrarna Gudrun (Gulle) och Helena (Lena)...........
 
 
 
                                     Jag 1.5 år gammal..........
 
 
                 Helgen har varit kanon bra...men i morse
 
                 vaknade jag med näs dropp.....och nu i
 
                 kväll så känner jag mig väldigt mosig.......
 
                 så det ska bli skönt att krypa ner i sin
 
                 egen säng.......och kanske ta sovmorgon
 
                 i morgon....för att sedan börja äta dessa
 
                 800 kalorier igen...nu är det slut på festar-
 
                helgen.........Ha det bra Alla Glada............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0